Een positioneringstraject. Het woord suggereert bijna dat je organisatie na dit traject is gepositioneerd. Maar niets is minder waar. Positioneren begint pas ná dit traject, en het is goed om je dat te realiseren. Positioneren gaat over een breinpositie innemen bij je doelgroep. En dat kost tijd. Hoeveel prikkels moet jíj krijgen om je beeld […]
Een positioneringstraject. Het woord suggereert bijna dat je organisatie na dit traject is gepositioneerd. Maar niets is minder waar. Positioneren begint pas ná dit traject, en het is goed om je dat te realiseren.
De light-versie van positioneren is misschien voldoende voor jou. Zorgen dat je weet wie je bent en wat je wilt vertellen, en dat ook consequent doen. Als je het héél plat slaat, leidt het positioneringstraject dan tot een veredelde briefing voor creatie.
Dat is beslist waardevol – en bij Brandplayers zijn we er ronduit bedreven in. Maar één ding is zeker. Als je met je positionering je bedrijf een stap verder wilt helpen, dan is het werken geblazen. Dan moet er meer gebeuren, van strategie tot operatie. Benieuw hoe? Neem contact op, we vertellen je daar graag meer over!